| Vorheriges Thema anzeigen :: Nächstes Thema anzeigen |
| Autor |
Nachricht |
TorCor
Obermaat

|
Verfasst am: Heute um 14:39 Titel: Zijn nieuwe bookmakers interessant voor weddenschappen op Fo |
|
|
| Bij Formule 1 kijk ik verder dan alleen de quotering voor de racewinnaar. Juist markten zoals kwalificatie, podiumplaatsen, snelste ronde en duels tussen coureurs maken het wedden interessanter. Nieuwe bookmakers kunnen op dat gebied verrassend sterk zijn, omdat ze soms net iets meer variatie bieden dan de bekende namen. Wel moet de motorsportsectie duidelijk zijn, anders wordt vergelijken snel rommelig. Tijdens een raceweekend veranderen omstandigheden bovendien snel door pitstops, weer of safety cars. Zijn nieuwe bookmakers interessant voor weddenschappen op Formule 1?
|
|
| Nach oben |
|
gepimo
Obermaat

|
Verfasst am: Heute um 15:35 Titel: |
|
|
| Voor F1-weddenschappen wil ik meestal eerst zien of een bookmaker meer heeft dan alleen de standaard winnaarsmarkt. Als ik Nederlandse betting sites bekijk voor motorsport, live odds en Formule 1-markten, dan past https://nieuwebookmakersnederland.org/ goed in dat rondje om nieuwe bookmakers rustig naast elkaar te leggen. Vooral markten voor kwalificatie en coureursduels vind ik belangrijk, omdat daar vaak meer te vergelijken valt. Een overzichtelijke indeling voorkomt dat je tijdens een raceweekend constant heen en weer klikt. Ik let ook op hoe snel de odds worden bijgewerkt wanneer er iets op de baan gebeurt. Voor F1-fans kunnen nieuwe bookmakers dus zeker de moeite waard zijn, als de marktkeuze breed genoeg is.
|
|
| Nach oben |
|
JohnCouli
Obermaat

|
Verfasst am: Heute um 16:22 Titel: |
|
|
| Nieuwe bookmakers zijn voor Formule 1 vooral interessant wanneer ze de sport serieus behandelen. Een kleine motorsporthoek met twee markten is meestal niet genoeg voor iemand die elk raceweekend volgt. Goede F1-secties tonen pre-race odds, kwalificatiemarkten en live mogelijkheden apart. Dat maakt het eenvoudiger om te zien waar de bookmaker echt iets toevoegt. Ook mobiel moet dit soepel werken, omdat veel mensen tijdens trainingen of races snel willen kijken. Als de markten breed zijn en de odds duidelijk bewegen, kan een nieuwe bookmaker best aantrekkelijk zijn.
|
|
| Nach oben |
|
|